Mandor
(The Mummies)
Регистриран на: 30.05.2012 12:53 Мнения: 4432
|
Правилник на ПМЛ - Основни правила | 09.03.2017 14:13
ВЪВЕДЕНИЕ
ПМЛ е отборна игра за прогнозиране на точни резултати на футболни мачове.
ОТБОРИ
Отборите в ПМЛ са съставени от четирима нападатели и един вратар.
Целта на нападателите е да отбелязват голове, целта на вратарите е да спасяват ударите на противниковите нападатели.
МАЧОВЕ
Мачовете в ПМЛ противопоставят два отбора. Всеки един от отборите има 20 нападателни прогнози (разпределени на 4 нападателни поста по 5 прогнози) и 4 вратарски избивки.
ГОЛ
Всеки познат точен резултат, който не е бил отбит от противниковия вратар или отменен заради засада, се счита за отбелязан гол.
Удар в очертанията
Всеки познат точен резултат, който не е бил отменен заради засада, се отбелязва като удар в очертанията.
Спасен удар
Всеки познат точен резултат, който е отбит от вратаря и не е бил отменен заради засада, се отбелязва като спасен удар.
Греда
Всеки избягал точен резултат заради гол след 90-ата минута, който не е бил отменен заради засада, се отбелязва като греда. Точен резултат, избягал заради два или повече гола след 90-ата минута, не се отбелязва като греда.
СРОКОВЕ
- Краен срок за пускане на избор-потоци: сряда, 09:00. - Краен срок за избор на служебен вариант на потоците (при непуснат избор-потоци): сряда, 11:00
- Краен срок за пускане на избор-мачове: четвъртък, 21:00. - Краен срок за избор на служебен вариант на мачовете (при непуснат избор-мачове): четвъртък, 23:00
- Мек срок за пускане на нападателни прогнози: събота, 11:00. - Краен срок за пускане на нападателни прогнози (срещу жълт картон след 11:00): събота, 13:00.
- Мек срок за пускане на вратарски избивки: събота, 16:00. - Краен срок за пускане на вратарски избивки (срещу жълт картон след 16:00): събота, 21:00.
- Краен срок за пускане на ПСУ-прогнози: събота, 24:00. - Краен срок за пускане на ПСУ-избивки: неделя, до началото на съответния мач за ПСУ.
Начало на ПМЛ-мач
За начало на ПМЛ-мач се счита началният час на най-рано започващия мач за прогнозиране
ПРЯК СВОБОДЕН УДАР
Прекият свободен удар (ПСУ) е наказателен удар, който се отсъжда срещу отбор за всяко извършено нарушение за жълт или червен картон. Не се отсъжда фаул само в случай, че картонът е отсъден за нарушаване на феърплея.
Пълните правила за изпълнение на пряк свободен удар може да намерите в Глава 10 (Пряк свободен удар) от Правилата на играта.
ДУЗПА
Дузпата е наказателен удар, който се отсъжда срещу отбор, извършил следните нарушения: - Не е пуснал избор на потоци в срок. - Не е пуснал избор на мачове в срок. - Пуснал е 3 или повече некоректни потока в избора си на потоци. - Пуснал е 3 или повече некоректни мача в избора си на мачове.
Пълните правила за изпълнение на дузпа може да намерите в Глава 9 (Дузпа) от Правилата на играта.
ЗАСАДА
Засада се отсъжда в следните случаи: - Триплирана прогноза - в случай, че даден мач е прогнозиран с три еднакви прогнози, най-късно пуснатата от тях се анулира заради засада.
Пълните правила за отсъждането на засада може да намерите в Глава 11 (Засада) от Правилата на играта.
ЕТАПИ НА ПРОВЕЖДАНЕТО НА ПМЛ-МАЧ
Етап 1: Пускане на Главната тема
Организаторът пуска Главната тема за кръга, в която определя номинираните потоци и мачове (по правилник: 6 сини потока с по 8-12 мача, 12 зелени потока с по 5-8 мача, 6 червено потока с по 4-6 мача, 1 поток Дузпи с 8-12 мача и 1 поток ПСУ с 16-24 мача).
Етап 2: Пускане на Избор-потоци
Гостуващите отбори избират потоците, върху които в следващия етап ще се избират мачовете за прогнозиране. Избират се 8 потока от номинираните потоци в Главната тема за кръга. Изборът трябва да е представен в следния вид:
01 | Англия - ВЛ 04 | Испания - 1 07 | Холандия 01 | Англия - ВЛ 02 | Германия - 1 11 | Англия - 1 12 | Англия - 2 02 | Германия - 1
Основните изисквания за избор на потоци са следните: - Минимум 50% от избраните потоци трябва да са от сините. - Отделен син поток може да се избира не повече от два пъти. - Отделен зелен поток може да се избира не повече от веднъж. - Може да бъде избран максимум един червен поток.
Некоректните потоци се заменят служебно, отговорният за грешката състезател се наказва с жълт картон, а при наличие на 3 или повече некоректни потока в избора се отсъжда дузпа за противниковия отбор.
Пълните правила за избор на потоци може да намерите в Глава 4 (Избор на потоци) от Правилата на играта.
Етап 3: Пускане на Избор-мачове
3) Домакинстващите отбори избират мачовете за прогнозиране. Избират се 8 двойки мачове (8 мача за домакина и 8 мача за госта) от номинираните мачове в Главната тема за кръга. Изборът трябва да е представен без началния час на мача, но задължително трябва да е включен кода на мача. Има два позволени варианта за пускане на избор-мачове:
Вариант 1 - Изрично посочване на мачовете за домакина и на мачовете за госта:
Мачове - Домакин: 10101 | Арсенал - Лестър 10201 | Херта Берлин - Борусия Дортмунд 10301 | Интер - Аталанта 10501 | Монако - Бордо 10601 | Фейенорд - АЗ Алкмаар 10701 | Астън Вила - Шефилд Уензди 20401 | Селта - Виляреал 20801 | Бари - Фрозиноне
Мачове - Гост: 10102 | Саутхямптън - Манчестър Юнайтед 10202 | Хамбургер - Борусия Гладбах 10302 | Палермо - Рома 10502 | Лориен - Пари Сен Жермен 10602 | Хераклес - Утрехт 10702 | Норич - Блякбърн 20402 | Реал Мадрид - Бетис 20802 | Тернана - Трапани
Вариант 2 - Копиране на мачовете директно от файла за избор-мачове, като в този случай се подразбира, че мачовете за домакина са отгоре, а тези за госта са отдолу:
10101 | Арсенал - Лестър 10201 | Херта Берлин - Борусия Дортмунд 10301 | Интер - Аталанта 10501 | Монако - Бордо 10601 | Фейенорд - АЗ Алкмаар 10701 | Астън Вила - Шефилд Уензди 20401 | Селта - Виляреал 20801 | Бари - Фрозиноне - - - 10102 | Саутхямптън - Манчестър Юнайтед 10202 | Хамбургер - Борусия Гладбах 10302 | Палермо - Рома 10502 | Лориен - Пари Сен Жермен 10602 | Хераклес - Утрехт 10702 | Норич - Блякбърн 20402 | Реал Мадрид - Бетис 20802 | Тернана - Трапани
Основните изисквания за избор на мачове са следните: - Подредбата на избора на мачове за домакини и гости трябва да спазва подредбата на избора на потоци, посочен от гостите в предходния етап (Пример: на избран поток Англия - ВЛ съответства мач от поток Англия - ВЛ). - Един мач не може да попада повече от веднъж в избора на мачове.
Некоректните мачове се заменят служебно, отговорният за грешката състезател се наказва с жълт картон, а при наличие на 3 или повече некоректни двойки мачове в избора се отсъжда дузпа за противниковия отбор.
Освен избора на мачове, отбора домакин има задължението да пусне и разпределение по постове според одобрената схема.
Пълните правила за избор на мачове и схема за разпределение може да намерите в Глава 5 (Избор на мачове) от Правилата на играта.
Етап 4: Пускане на Нападателни прогнози
...
Пълните правила за пускане на нападателни прогнози може да намерите в Глава 6 (Нападателни прогнози) от Правилата на играта.
Етап 5: Пускане на Вратарски избивки
...
Пълните правила за пускане на вратарски избивки може да намерите в Глава 7 (Вратарски избивки) от Правилата на играта.
РЕДАКТИРАНЕ
Състезателите имат право да редактират прогнозите си в първите 15 минути след тяхното пускане. Редактирането на валидни прогнози след определения 15-минутен срок е забранено и се наказва с жълт картон картон. Изтриването на валидни прогнози след определения 15-минутен срок е забранено и се наказва с червен картон.
Горното правило се отнася и за редактирането/изтриването на избор-потоци и избор-мачове, както и за прогнози/избивки на дузпи и пряк свободни удари.
НАКАЗАНИЯ
Предупреждение за жълт картон
Жълт картон
Червен картон
Предупреждение за лишаване от домакинство
Лишаване от домакинство
Други
|