Организация на ПМЛ през новия сезон
| 10.09.2012 02:50
Нека да направим едно бързо импровизирано преброяване на организаторите преди сезона. От великолепната модераторска петорка от дирчето твърдо оставаме моя милост и Мандора. Алесандрон и Дяволо се отказват от пряка организаторска дейност поради лични причини, а от Алекс очаквам да каже дали ще може да се разчита на него през новия сезон? В случай на отказ задължително ще се търси още един сериозен човек за модераторския екип.
Основните задължения на модераторите през седмицата са разпределени в 4 основни етапа:
1) Понеделник (около час работа в диапазона 12:00-15:00) - пускане на Главната тема и темите за отделните мачове от текущия кръг.
2) Сряда (около половин час в диапазона 09:00-12:00) - качване на избора на потоци в основните мнения и екселския файл; евентуално назначаване на служебни потоци, където е нужно.
3) Четвъртък (около два часа в диапазона 21:00-24:00) - финална проверка на номинираните мачове; качване на избора на мачове и разпределенията по постове в основните мнения и екселския файл; евентуално назначаване на служебни мачове, където е нужно.
4) Събота (около два часа в диапазона 11:00-16:00) - качване на прогнозите в основните мнения и екселския файл.
В горните часови диапазони трябва да имаме поне по един дежурен модератор. Аз поемам твърдо първия етап, за втория етап не мисля, че ще е някакъв проблем, но трети и четвърти етап за доста важни и изскват задължително модераторско присъствие в посочения часови отрязък. Примерно аз мога да се ангажирам с 50% от кръговете при Етап 3 и 25% от кръговете при Етап 4.
Другото важно нещо в организаторски план е възстановяването на фамозната Комисия, която оттук-нататък ще наричаме УС на ПМЛ. Като за начало основната цел на въпросното УС остава същата както преди. Начинът му на сформиране и работа - също. По-нататък искам да се специализират няколко основни групи - едни да отговарят за провеждането на първенствата, други за дисциплинарните въпроси, трети за имиджовата част и т.н.
Всички бивши членове на Комисията са поканени да се включат в новото УС и очаквам от тях отговор в най-кратки срокове. Паралелно от УС смятам да се организира и нещо като Съвет на мениджърите, в който да влиза по един представител (мениджър или капитан) от отбор. Ролята на този Съвет ще бъде да се произнася по въпроси от особено значение, за които УС реши да се допита.
Относно воденето на лайвскора, класиранията, наказанията и въобще всичките му там класации и статистики - моето мнение е, че трябва да се разпределят на по-широк кръг от хора, но това нещо ще го обсъдим допълнително. Общо взето, всичко е въпрос на добра автоматизация и стройна организация. Времената, в които някой пресмята дълги часове на ръка в ноутпада, ги оставяме в миналото.
Уточнявам изрично, че горните неща са нахвърляни на прима виста - да имаме някаква отправна точка и основа, върху която да стъпим за начало. Разбира се, че същите може да претърпят съществени промени в хода на работа.